GRANNA PixBlocks

Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík. Dobře „napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám. Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen správně. Hra pro 1–4 hráče od 7 let nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení i programátorské představivosti. Více
Kód produktu: 1-02372 EAN: 5900221023725 Doprava a platba
Obsah balení:
- 64 herních karet s úlohami
- hrací plocha
- 4 dřevění králíci (ve 4 barvách)
- 80 žetonů
- návod
Rozměry | 26 x 26 x 8 cm |
---|---|
Doporučený věk výrobce | od 8 let |
Číslo položky | 1-02372 |
Snažíme se pro Vás vybírat jen ty nejlepší hračky a pomůcky od ověřených výrobců. Pokud přeci jen najdete u výrobku nějakou vadu, máte právo zboží do 24 měsíců od nákupu reklamovat.