Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík. Dobře „napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám. Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen správně. Hra pro 1–4 hráče od 7 let nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení i programátorské představivosti. Více
Obsah balení:
- 64 herních karet s úlohami
- hrací plocha
- 4 dřevění králíci (ve 4 barvách)
- 80 žetonů
- návod
Parametry
Rozměry | 26 x 26 x 8 cm |
---|---|
Doporučený věk výrobce | od 3 let |
Číslo položky | 1-02372 |
Snažíme se pro Vás vybírat jen ty nejlepší hračky a pomůcky od ověřených výrobců, ale kdyby jste přeci jen našli nějakou vadu, máte samozřejmě právo zboží do 24 měsíců od nákupu reklamovat.
Standardní doba pro vrácení produktu je ze zákona 14 dní. Toto zboží nesmí být použité nebo poškozené. Peníze za takto vrácené zboží Vám vrátíme co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy,